سایت خودآموز ارایه دهنده محتواهای آموزشی بصورت خودآموز با کیفیت مطلوب برای علاقمندان به یادگیری به شیوه خودآموز می باشد.

خودآموز تصویری الفبای زبان انگلیسی


خودآموز تصویری الفبای زبان انگلیسی

خود اموز الفبای زبان انگلیسی یک مجموعه اموزشی تصویری جهت یادگیری الفبای زبان انگلیسی می باشد.از آنجایی که شروع یادگیری هر زبانی با یادگیری الفبای ان زبان آغاز می گردد لذا این مجموعه آموزشی برای افرادی که هیچگونه اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی ندارند وقبلا نیز هیچ گونه آموزشی ندیده اند و همچنین برای همه گروه های سنی بین خردسال و بزرگسال قابل استفاده می باشد. مجموعه حاضر شامل 26 درس می باشد و در هر درس شما با یکی از 26 حروف زبان انگلیسی آشنا می شوید. این برنامه آموزشی بصورتی تنظیم شده است که هم تلفظ حروف و هم نحوه نوشتن حروف آموزش داده می شود.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای کسانی که تصمیم گرفته اند یادگیری زبان انگلیسی را از ابتدا و بطور کاملا اصولی آغاز کنند وبرای همه گروه های سنی بین خردسال تا بزرگسال مناسب می باشد.

چرا الفبای زبان انگلیسی؟

یادگیری الفبای هر زبانی لازمه یادگیری ان زبان می باشد و بدون یادگیری الفبای زبان انگلیسی امکان یادگیری صحیح این زبان نیز میسر نمی گردد.

 

من یک فرد بزرگسال هستم وهیچ اطلاعاتی از زبان انگلیسی ندارم و تاکنون هم هیچ آموزشی ندیده ام، وتمایل دارم زبان را فرا بگیرم لطفا مرا راهنمایی نمایید؟

امروزه در اکثر آموزشگاه های سطح کشور امکانات آموزشی مقدماتی برای بزرگسالان فراهم نشده و علاقمندان بایستی یا از طریق دوره های خصوصی و یا یطریق خودآموز شروع به یادگیری زبان انگلیسی نمایند.اما جای هیچ نگرانی نیست......

گروه آموزشی پارتاک محصول منحصر بفردی با عنوان خودآموز الفبای زبان انگلیسی را برای کسانیکه تصمیم دارند از صفر شروع کنند و زبان انگلیسی را فرا بگیرند تهیه نموده است.

چگونه میتونم از این محصول بهترین نتیجه را بگیرم؟

به همراه محصول خودآموز الفبای زبان انگلیسی یک دستورالعمل جامع برای استفاده از محصول تنظیم شده که شما می توانید قبل ازاستفاده ان را مطالعه کنید و سپس از آموزش لذت ببرید.

همچنین یه یاد داشته باشید که تمرینات مستمر و منظم روزانه نتایج شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت ، پس یک برنامه زمان بندی آموزشی روزانه برای خودتان تنظیم کنید و خودتان را متعهد به انجام آن نمایید

آیا ممکنه که استفاده از این محصول بی نتیجه باشد؟

بله اما اگر....

  • مطابق دستور العمل مجموعه عمل نکنید
  • بطور نامنظم و سرسری تمرینات را انجام دهید
  • فقط فایل را تماشا کنید و تمرینات گفته شده را انجام ندهید.

چه مدت زمان طول می کشد تا بتوانم الفبای زبان انگلیسی را کامل یاد بگیرم؟

در صورتی که تمرینات را مطابق دستور العمل خودآموز الفبای زبان انگلیسی بصورت منظم و مستمر انجام دهید با روزی حداقل نیم ساعت آموزش در کمتر از یک ماه می توانید الفبای زبان انگلیسی را بطور کامل و اصولی یاد گرفته و با اینکار وارد دنیای یادگیری بیشتر زبان انگلیسی شوید و دریچه هایی از فرصت های تازه ،افراد جدید ومهارت های تازه را تجربه کنید و زندگی لذت بخشی را رقم بزنید.

 

 

آیا فرزند خردسال هم میتواند از محصول خودآموز استفاده کند؟

بله.این محصول برای کودکان بسیار جذاب بوده و کافیست قبل از شروع ،دستورالعمل توسط والدین با دقت مطالعه شده و امکانات و روش ها ی آموزشی این دستورالعمل در اختیارآنها قرار داده شود تا بتوانند با انجام تمرینات گام به گام الفبای زبان انگلیسی را یاد بگیرند.


مبلغ واقعی 142,400 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 71,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان ورودی خیابان امیریه طبقه فوقانی بانک کشاورزی دفتر 1998 نظام مهندسی ساختمان

خودآموز راهی سریع وآسان در یادگیری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما