سایت خودآموز ارایه دهنده محتواهای آموزشی بصورت خودآموز با کیفیت مطلوب برای علاقمندان به یادگیری به شیوه خودآموز می باشد.

کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس


کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس

معرفی کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس

این کتاب مجموعه ای از بهترین و کارامدترین تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس می باشد.بدلیل تعدد منابع قابل دسترس برای آمادگی آزمون آیلتس بررسی تمام تکنینک های ارایه شده در این منابع ،کاری زمانبر و هزینه بر است و این کتاب این موانع را برای شرکت کنندگان در آزمون آیلتس براورده نموده است.

کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس در هفت فصل مجزا تنظیم شده است تا علاقمندان بتوانند بر مبنای نقاط قوت و ضعف خود از این کتاب بهره لازم را ببرند.

فصل اول کتاب به مهارت شنیداری یالیسنینگ و تکنیک های پرکاربرد در آزمون آیلتس اختصاص دارد.در این بخش پس از معرفی آزمون لیسنینگ ،کلیه فرمت سوالهای استفاده شده در آزمون را به همراه تکنیک های آن به همراه مثال بررسی نموده است.در پایان این فصل یکسری تکنیک ها ومنابع تکمیلی جهت ارتقا مهارت لیسنینگ ذکر شده است که به بالا بردن امتیاز این بخش کمک شایانی می نماید.

فصل دوم کتاب به مهآرت خواندن یا ریدینگ اختصاص دارد.در ابتدای این فصل یک تکنیک کلی اما قدرتمند در مورد پاسخگویی به سوالات این بخش ازآزمون ارایه شده و در ادامه به تفصیل از نحوه استفاده از این تکنیک در فرمت های مختلف سوال در آزمون پرداخته است.قابل توجه است که تکنیک های ارایه شده در این بخش به تفکیک برای هر دو گروه آزمون آکادمیک و جنرال تنظیم شده و قابل استفاده می باشد.

فصل سوم کتاب به مهارت گفتاری یا اسپیکنگ پرداخته است. در این بخش ضمن معرفی آزمون شفاهی،مجموعه ای از ساختارهای امتیازآور در آزمون اسپیکینگ به همراه تکنیک های پاسخ گویی موثر را به همراه مثال آموزش داده است و سپس با ارایه تکنیک های عالی جهت روانی کلام، صحبت نمودن با اعتماد بنفس بالا را برای شرکت کنندگان در آزمون آیلتس امکان پذیر می نماید.

فصل چهارم کتاب در مورد مهارت نوشتاری یا رایتینگ می باشد. این بخش به انواع فرمت های سوال در Task1 آکادمیک، ساختارنوشتن نامه های رسمی و غیر رسمی برای آزمون جنرال و انواع فرمت های سوال برای essay یا Task2 تقسیم شده است.در پایان این فصل تعداد زیادی از جملات کلیدی و پرکاربرد بر مبنای موضوعات طبقه بندی شده برای Task2 گردآوری شده که دانستن آن کمک بسیار زیادی در بالابردن نمره آزمون رایتینگ دارد.

فصل پنجم کتاب مربوط به اصول نشانه گذاری درنوشتن می باشد. بکارگیری صحیح علایم نشانه گذاری یکی از پارامترهای کسب امتیاز در بخش نوشتاری آزمون آیلتس می باشد.پرکاربردترین علایم نشانه گذاری به همراه مثال برای نحوه کاربرد آنها در این بخش تنظیم شده است.

فصل ششم کتاب به یکی از مهمترین قسمت های یادگیری زبان که نکات گرامری یا دستور زبان می باشد اختصاص دارد. از آنجایی که مبحث دستور زبان یک مبحث کامل و جامعی می باشد و عنوان کردن آن بطور جامع در حوصله این کتاب نمی گنجد لذا پرکاربردترین نکات گرامری که متناسب با آزمون آیلتس می باشد بطور ساده و مختصر برای شرکت کنندگان در آزمون آیلتس گردآوری شده است. قابل ذکر است که این نکات قابل استفاده برای هر دو مهارت اسپیکینگ و رایتینگ می باشد.

فصل آخر کتاب به قوانین طلایی مربوط به املای کلمات تخصیص یافته است و از آنجایی که غلط های املایی برای هر سه مهارت لیسنینگ،رایتینگ و ریدینگ دارای نمره منفی می باشد، لذا دانستن این نکات کمک بسیار زیادی برای بالا بردن نمره آزمون دارد.

 کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس شامل سه ضمیمه پیوست برای مطالب تکمیلی تر برای مهارت های ریدینگ، رایتینگ می باشد

کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

کلیه شرکت کنندگان در آزمون آیلتس در هر دونوع آزمون یعنی آزمون جنرال و آزمون آکادمیک می توانند ازاین کتاب استفاده نمایند.تکنیک ها مناسب برای هر دو آزمون بصورت تفکیک شده تنظیم شده است.

آیا دانستن تکنیک در آزمون آیلتس آنقدر مهم است که من باید این کتاب را تهیه کنم و قبل از آزمون آیلتس مطالعه نمایم؟

آزمون آیلتس یک آزمون کاملا تکنیکی است و اگر کسی حتی از سطح زبان بسیار خوبی هم برخوردار باشد اما با تکنیک های موفقیت درآزمون آیلتس آشنا نباشد احتمال اینکه امتیاز خوبی کسب ننماید را دارد

چگونه از تکنیک های این کتاب باید استفاده کرد؟

تکنیک های این کتاب ،به تفکیک بر مبنای بخش های مختلف آزمون آیلتس به نحوی تدوین شده است که نیازی نیست که مطالب را بخش به بخش مطالعه نمودو افراد می توانند برای هر مهارت بطور جداگانه به تکنیک های بخش مربوطه مراجعه نمایند وهمزمان از تکنیک ها بهره ببرند.توصیه ما این است که همه مطالب عنوان شده در کتاب را حتما چندین بارمطالعه نمایید و در قسمت هایی که نیاز به تمرین بیشتری دارید تمرکز بیشتری نمایید.

آیا خواندن کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس به تنهایی برای آمادگی در آزمون آیلتس کافی است؟

مسلما خیر. هرچند که دانستن تکنیک های ارایه شده در این کتاب بسیاری از پیش نیاز های لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس را براورده می کند اما توصیه میشود که نمونه سوال های آزمون های قبل را ازمنابع معتبری مانند کمبریج آیلتس و بریتیش کنسول تهیه نمایید و از تکنیک های عنوان شده دراین کتاب در هنگام پاسخگویی به سوالات بهره ببرید تا از نتایج آن شگفت زده شوید.

آیا ممکن است از استفاده این کتاب نتیجه خوبی نگیرم؟

در صورتی که مطالب گفته شده را بصورت سرسری بخوانید و تکنیک های گفته شده را تمرین نکنید بله

آیا با استفاده  کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس می توانم مهارت شنیداری یا لیسنیگ خود را بالا ببرم؟

بله.در این کتاب یکسری تکنیک های تکمیلی به همراه منابع بسیار مفیدی که استفاده از آنها رایگان بوده در اختیار شما قرار داده شده است تا بتوانید بطور جداگانه مهارت لیسنینگ خود را ارتقا دهید.

آیا از طریق این کتاب امکان دسترسی به سوالات آزمون های قبل را دارم؟

بله در این کتاب منابعی مفید و معتبر برای دسترسی مستقیم به نمونه سوالات و نکات آزمون آیلتس و همچنین تجربیات متعدد شرکت کنندگان در آزمون آیلتس وجود دارد که مطالعه آنها می تواند سطح اطلاعات شما را در مورد آزمون آیلتس به روز نگه دارد.

آیا می توانتم با مطالعه کتاب تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس نمره 7 را دریافت کنم؟

محتوای این کتاب و تکنیک های ارایه شده در آن بگونه ای است که اگر افراد در استفاده از تکنیک ها مهارت پیدا کنند به راحتی می توانند نمره 7 و بالاتر را در آزمون کسب نمایند.

گارانتی

این محصول دارای گارانتی اثربخشی و رضایت می باشد و چنانچه شما پس از استفاده از این محصول خودآموز ،رضایت نداشتید همه مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.

 

 

 


مبلغ واقعی 342,600 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 171,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 993

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان ورودی خیابان امیریه طبقه فوقانی بانک کشاورزی دفتر 1998 نظام مهندسی ساختمان

خودآموز راهی سریع وآسان در یادگیری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما